JAK CZYŚCIMY I DIAGNOZUJEMY?
MYCIE I WSTĘPNA DIAGNOSTYKA WTRYSKIWACZY
- Czyszczenie wstępne z resztek olejów i lakieru
- Pomiar rezystancji cewki
- Ocena stanu filtra
- Sprawdzenie ilości ngarów na głowicy rozpylającej
DIAGNOSTYKA W WARUNKACH PRACY
-
Wizualna ocena stopnia rozpylania
-
Sprawdzenie szczelności pod ciśnieniem roboczym
-
Pomiar czasu otwarcia cewki z dokładnością do 0,05ms
-
Sprawdzenie wydatku wtrysków pod różnym ciśnieniem w roboczym zakresie obrotów 500-7000RPM
MYCIE ULTRADŹWIĘKOWE
- Wanna ultradźwiekowa o częstotliwości 20-45kHz
- Profesjonalny i bezpieczny płyn do mycia o opatentowanym składzie jest kluczem dla świetnego efektu
- Wykorzystanie zjawiska kawitacji
- Wtryski podczas mycia cyklicznie się otwierają w celu wymycia brudu w całego światła kanału
PONOWNA DIAGNOSTYKA WTRYSKIWACZY
-
Sprawdzenie efektów mycia
-
Sprawdzenie szczelności
-
Ustalenie wydatków paliwa
-
Sprawdzenie poprawnego rozpylania
CZYNNOŚCI DODATKÓW
- Sprawdzenie szczelności pod wysokim ciśnieniem 6 – 8 bar jakie panuje w listwach samochodów tuningowanych
- Sprawdzenie maksymalnej wydajności wtryskiwaczy
- Wymiana uszczelnień i filtrów
- Malowanie
PRZYGOTOWANIE DO ODBIORU
- Oczyszczanie z płynów za pomocą sprężonego powietrza
- Pakowanie w torebki strunowe, żeby zabezpieczyć przed wilgocią
- Zabezpieczanie filią bąbelkową do wysyłki
Prawa autorskie OZCNC 2020